همه چیز در یک وبلاگ

یه وبلاگ برای کسانی که میخوان بدونند

همه چیز در یک وبلاگ

یه وبلاگ برای کسانی که میخوان بدونند

دانلود مستند تخم غول

 

 

پخش این مستند برای اولین بار در سایتهای فارسی زبان با کیفیت بالا


 فرمت : AVI
کیفیت : 624x352 | XviD - 1175Kbps | 25.000fps | MP3 - 120Kbps
حجم : 549MB
زمان : 00:58:43
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد
David Attenborough با بازگشت به جزیره ماداگاسکار ( ماداگاسکار کشوری جزیره‌ای است واقع در اقیانوس هند، روبه‌روی کرانه خا جنوب آفریقا. پایتخت آن شهر آنتاناناریوو است. ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان است. تاریخ نخستین نشستگاه انسانی در ماداگاسکار احتمالاً به سده چهارم پیش از میلاد می‌رسد.
ماداگاسکار از سال ۱۸۹۶ از جمله مستعمرات فرانسه بوده‌است، این کشور در روز ۲۶ ژوئن ۱۹۶۰ به عنوان «جمهوری مالاگاسی» از فرانسه اعلام استقلال کرد، در ادامه و در سال ۱۹۷۵ نام این کشور به «جمهوری دموکراتیک ماداگاسکار» تغییر کرد
هستهٔ باشندگان (جمعیت) ماداگاسکار که مالاگاشی نامیده می‌شوند همکرد و ترکیبی از تیره‌های بانتو زبان آفریقا، تازیان و مالایایی‌ها دانسته می‌شوند که این دو دسته اخیر در پی سفرهای بازرگانی دریایی به این جزیره رسیده و در آن نشیمن گزیدند. مالایایی نام همگانی تیره‌های منطقهٔ هند شرقی (مالزی، فیلیپین و اندونزی) هستند که از آنجا در سراسر آسیای جنوب شرقی و آبخست‌های اقیانوس آرام پراکنده شدند.در سال ۱۹۷۶ دیدیه راتسیراکا رئیس جمهور ماداگاسکار شد و حکومتی به نام پیشگام انقلاب ماداگاسکار را به عنوان تنها حزب در این کشور برقرار کرد. فعالیت احزاب سیاسی در سال ۱۹۹۰ در ماداگاسکار به رسمیت شناخته شد. در سال ۱۹۹۳ آلبرت زافی رهبر قوای جاوید که حزبی به نام جنبش پیش دموکراسی نیز تشکیل داده بود رئیس جمهور شد. فرانسوا راوونی از همین حزب نیز در سال ۱۹۹۳ نخست وزیر شد. در سال ۲۰۰۲ میلادی مارک راولومانانا به سمت رئیس جمهور و در همین سال ژاک سیلا به عنوان نخست وزیر ماداگاسکار انتخاب شدند. در کودتایی که در سال ۲۰۰۹ میلادی از سوی ارتش صورت گرفت مارک راولومانانا از قدرت برکنار و استعفا داد و رهبر مخالفان به نام اندری راجوئلینا زمام امور را در دست گرفت.) که با تلاش بسیار زیادی همراه بود به این جزیره رسید.
او در سال 1960 به این جزیره رفت. تعداد زیادی از فیلم های حیات وحش خود را در اینجا ساخته است...
این بار David Attenborough در جزیره یک تخم مرغ غول پیکر پیدا کرد که مال بزرگترین پرنده ای بود که تاکنون زندگی میکند. این تخم مرغ از پرندگان منقرض شده به نام elephant bird بود. 

 

دانلود - Download Link 

حجم: 550 مگابایت
منبع
رمز: www.mihandownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد